mandag 19. oktober 2009

W3 HOLD THESE TRUTHS 2 B SELF-EVIEDNT

Jeg kom over en bra ressurs på nettet: The English-to-12-Year-Old-AOLer Translator. Den setter all tekst i CAPS LOCK, erstatter "to" med 2, "be" med B og setter generelt inn utropstegn og diverse der det passer (som generelt er de fleste steder). Jeg liker å se for meg en kvisete tenåring i kjellerstua til mor og far som skriver i en rasende fart.

For vår felles forlystelse valgte jeg å la den oversette den første setninga i den amerikanske uavhengighetserklæringa:

We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness.

W3 HOLD THESE TRUTHS 2 B SELF-EVIEDNT TAHT AL MEN R CR3AETD EQUAL TAHT THEY R ENDOW3D BY THERE CREA2R WIT CERTANE UNALEINABLE RIGHTS TAHT MONG TH3SE R LIEF LIEBRTY AND TEH PURSUIT OF HAPIENS!1!111 WTF LOL

Særlig slutten er søt.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Den er for konsistent i feilene sine... Men morsom. :)

Panne sa...

Ja det er jeg for så vidt enig i. Hmmm, kanskje vi kunne snekra sammen noe lignende som bruker en RNG for å avgjøre når den skal begå feilene...

Eivind sa...

Vi kan jo lage en norsk versjon sammen, panne?

Panne sa...

Lurt. Da må vi gjøre research i form av å bli med i habbo hotell eller noe. Jeg tror det er der alle de norske 12-åringene henger :-S